Direktlänk till inlägg 22 juni 2022

Två år i lägenheten firas med en instagramvinst!

Av Helena Häll - 22 juni 2022 20:31

Idag har vi bott två år i vår lägenhet! Herregud vad fort det har gått! I den förra lägenheten bodde jag i fem år, varav Martin i tre år! Snart är vi uppe i det samma i denna med! Tänk för två år sedan när vi flyttade in var jag super duper höggravid (Eje föddes mindre än en månad senare!) Jag satt typ på en stol och pekade och jag minns att det var ett sånt galet störtregn hela dagen och att de var typ den enda dagen i juni det regnade ungefär och då regnade det för ett halvår framöver. Men det var då, för idag har det inte regnat en droppe! Men det har inte riktigt varit sådär härligt varmt som det var igår eller som de ska bli på midsommar! Och då kom dagens vinst väldigt påpassligt! För nu ska ni få höra;
Jag har vunnit en instagramtävling!!
Igen, tänker ni! Nja, sist var det ett tredje pris (hahaha!) men ja, ni har rätt! Det är andra gången på strax över ett år som jag vinner något på en instagramtävling!!! Denna gången vann jag en digital pelarfläkt värd 899kr från ÖoB!! Alltså jag blev så glad!! Och Martin blev glad!! Han har redan bestämt att vi ska ha den i vårt sovrum så behöver inte sova med fönstret öppet säger han! Men vilken tur har jag inte då? Att vinna igen! Morsan hon brukar tagga hejvilt i tävlingar med, men hon vinner inget! Men idag vann hon iallafall mitt hjärta när hon varit här och städat medan vi var på jobbet! Tusen tack! Det besparade mig (och Martin) massa tid och ork som vi kunde lägga på att leka med våra barn istället! De tjöt av skratt när vi lekte osttjuv innan maten! Det värmde så mycket, att jag behöver fläkta mig i våra nya fläkt!

#tvåårilägenheten #årsdag #öob #instagram #instagramvinst #gladfamilj #pelarfläkt #fångadienstormvind

Två års sen!

Martin packade sig själv inför flytten!

Jag satt på en stol. höggravid!

Tjooohoooo! Vår nya fläkt!!

Tävlingen, där jag var en av vinnarna!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Måndag 25 mars 22:20

Ja då kom den tillbaka! Den förbannande snön! När man i helgen fått upp hoppet om lite vår och sol, så nä, då kom tre ton snö som på posten! Nu har mycket töat bort igen men ändå! Det vräkte verkligen ner imorse när vi skulle till vårdcentralen och l...

Av Helena Häll - Söndag 24 mars 22:05

Jag vi kanske ska börja från gårdagen då det inte blev något blogginlägg. Jag var nämligen inte hemma förens efter tolvslaget! Kvällen bestod av grabbhäng med mitt grabbgäng! Mina bästa killkompisar som jag haft sen jag var 16-17år nånting! Vi sågs h...

Av Helena Häll - Fredag 22 mars 22:35


Idag är det då äntligen fredag på en vecka som den känns som den varit 100 år lång. Men helgen lär väl gå lika snabbt som vanligt. Efter jobbet hämtade vi upp ett barn på förskolan och ett barn hos mormor (han hade då gå hem lite tidigare pga tån). V...

Av Helena Häll - Torsdag 21 mars 22:13

Idag är det rocka sockorna dagen. Fast hemma hos oss så rockar mina barn sockorna varje dag. De ska nämligen alltid ha olika strumpor på sig! Perfekt ju! De allas rätt till lika värde varje dag! Ska villigt erkänna att vi har slutat sortera barnens s...

Av Helena Häll - Onsdag 20 mars 22:14


För ett tag sen budade jag hem 7 st pussel på en auktion och hör och häpna, jag betalade 100kr för allihopa! Och det var allt ifrån 750-2000 bitar. Dock kunde inte Svante (som höll i auktionen) garantera att de va kompletta, men för 100kr testar jag ...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards