Alla inlägg den 25 juni 2022

Av Helena Häll - 25 juni 2022 20:48

Idag har det varit utomlandsvarmt, alltså galet varmt! Äntligen! Bara det att alla är ju lediga idag, och alla är ju svältfödda på varmt väder. Så på eftermiddagen när vi skulle upp till axamo var vi inte ensamma! Herregud, tror hela Jönköping var där! (Och några till!) men efter en hittepå parkering en bit bort och en löptur av Martin tillbaka till axamo så mötte vi upp mina föräldrar och badade en stund. Både jag och Martin doppade och oss. Och så även Max, men det för högst ofrivilligt! Han råkade ta ett extra steg utanför en ramp och plums så försvann han under ytan. Men hans mor va snabb som en vessla och drog upp han. (Jag hade förvarnat han, men dumt att lyssna på sin mor hälsar en treåring!) Men sen fick han (och Eje!) fika i mängder av sin mormor så det gick över fort! Så efter badande och fikande så åkte vi hemåt igen och åt tacos! Men efter några utbrott så sover nu äntligen barnen och jag är helt slut som vanligt efter dag ihop med mina barn!

Badar ihop med halva Jönköping!

Bada!

Man o Moa bada!! (Betyder: Max och Morfar badar!)

Fikapaus!

Storfikaren!

Tacos!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards