Alla inlägg den 8 juni 2022

Av Helena Häll - 8 juni 2022 22:36

Idag jobbade jag och Martin vabbade. Så kontentan blev att när jag kommit hem från jobbet fick Martin gå och quiza och jag vara hemma med barnen. Jag lyckades bli klar med middag, utfodra båda mina barn (och de åt också!), titta på Paddington med dem, rädda Eje från några smärre katastrofer (han trillade ner från en stol men slänger sig frivilligt ut från soffan och hoppas någon fångar honom!), vi har också lekt med bilar, bytt blöjor, tagit på pyjamas, plockat undan efter middagen, borstat tänderna och gå och lagt oss i sängen i väntan på pappa. Allt på 1,5h! Effektiv pareting kallas det! Sen somnade barnen och vi städade innan vi såg ett avsnitt av Stranger things och nu är det läggdags i det här hemmet!

#pseudotvillingar

Mina grabbar äter middag! (På sina gamla bebistallrikar för allt annat var i diskmaskinen)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards