Alla inlägg den 4 juni 2022

Av Helena Häll - 4 juni 2022 23:02

Idag har jag äntligen haft shortspremiär utomhus! Har haft det inne ett bra tag, men nu äntligen var det varmt väder! På eftermiddagen idag höll vi på att smälta bort av värmen! Så hela familjen fick till och med ha shorts på när vi gick bort till mamma och pappa på grillafton! Vi satt på balkongen och åt kött, korv, halloumi, potatis, grönsaker och sallad! Mumsigt värre! Sen blev efterätt på det! Så nu har vi suttit proppmätta i soffan framför Stranger things, idag slog vi på stort och såg två avsnitt på raken! Sicken lördag!

#varmt #äntligensommar #lördag #grill #shortspremiär #strangerthings

Mina stackars vita ben fick se dagens ljus!

Max tog en selfie på lekplatsen!

Sen gjorde han konstverk med gatukritor. Eller ja han satte sig i någon annans konstverk och blev helt vit och rosa överallt!

Elliot ägnade morgonen åt att parkera bilar!

Mumsig grilltallrik!

Tack för maten mormor och Moa (som Max kallar morfar för.. hahaha.. eller Mangu kan han heta ibland också!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards