Alla inlägg den 27 juni 2022

Av Helena Häll - 27 juni 2022 21:32

Nu har jag bara två arbetsdagar kvar! Imorgon slutar jag dessutom 12.30 Den ni! Och efter det är det bara en ynka dag kvar, sen semester! Men kan säga idag har det varit kämpigt i värmen för alla inblandade både på jobbet och hemma! Min stora godig, ja inte Martin nu, utan Max fick lite feber idag strax innan Martin och barnen skulle åka hem från landet! Kan ju inte vara någon höjdare i denna värmen! Men lite extra sömn mitt på dagen och lite febernedsättande så åt han ändå middag med god aptit. Hoppas det blir bättre imon, både värmemässigt på vädret och på Max kroppstemperatur! Tur att jag vann den där fläkten förra veckan! Den har räddat oss i värmen idag! Tack ÖoB!

Annars så har jag tänkt att jag skulle visa er alla fina saker jag fått nu när terminen börjar lida mot sitt slut! Några saker är inte med på bild för det var av ätbar karaktär till alla på förskolan så de lämnade vi i personalrummet! Men scrolla ner i bilderna här nedan så får ni se ett axplock vad denna förskolläraren har fått de senaste veckorna!

#snartsemester #semester #tacksam #presenter #uppskattning #öob #tävling #pelarfläkt #tvådagarkvar #värmebölja

Eftermiddagens räddning! Vår pelarfläkt!

Svalkande bad för Bill och Bull! De var dock lite trångt i badkaret. De börjar visst bli lite stora! Hahaha!

Servetter och bok med ett handskrivet kort!

Dricka, äppelchips och ett ljus!

Rudenstamsdricka, choklad och en blomma!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards