Alla inlägg den 17 juni 2022

Av Helena Häll - 17 juni 2022 20:51

Så var det äntligen fredag! Efter vad som känns som den längsta veckan i mannaminne! Men det var den sista hela fem dagars veckan innan semestern! Och sista arbetsfredagen på månader! För nästa vecka är det bara fyra arbetsdagar! Och sen går Martin på semester och jag har tre arbetsdagar kvar v26 innan jag också går på semester! Tjoho! Men idag känns det att det varit en lång vecka med många långa dagar i värme för alla i familjen har varit både trötta och lättretliga! Men så kan det va ibland!! Vi hämtade iallafall mat idag efter jobbet på den libanesiska restaurangen sambosak. Sen passade jag på att städa och tvätta lite innan vi sövde barnen. Nu har jag njutit av en kopp kaffe på balkongen med min ljudbok i öronen tills både telefonen och mina trådlösa hörlurar laddade ur. Så nu får jag hitta på något annat för en stund medan allt laddar upp sig igen!

Eje är lycklig över den libanesiska maten! (Med munnen full med ris!)

Mums mums! Dubbla tallrikar!

Äta i stora lass!

Ris, kyckling och mina mezas!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards