Alla inlägg den 11 juni 2022

Av Helena Häll - 11 juni 2022 22:01

Idag har vi ja guess what, varit ute givetvis! Det är vi ju alltid när vi är lediga för att aktivera våra barn! Så förmiddagen bestod av två timmars utevistelse efter frukost! På vägen hem stannade jag till i vår lilla kryddträdgård vi har här ute på gården och plockade gräslök att äta! Alltså sååå gott! Och lyx att ha det utanför dörren trots att vi bor i lägenhet! Medan jag plockade åt mig några gräslöksstrån så han Max givetvis fylla vagnen med grus! (Kul kille!) men sen fick vi ändå sitta i farstun och vänta på Martin och Eje för de hade nycklarna!

På eftermiddagen gjorde jag några ärenden på stan innan jag joinade resten av familjen som var hos Martins föräldrar! Där var vi en stund innan vi åkte hemåt och lyxade till det med pizzahämtning och när barnen somnat kollade vi på sista Stranger things avsnittet i del 1 av säsong 4, nu måste vi vänta nästan 3 veckor på att del 2 kommer att släppas!! (Ahhh! Hatar att vänta på sånt!) får väl ägna tre veckor att bli klar med allt annat som är pågående projekt i det här hemmet! En annan sak som slog mig nu är, om tre veckor när de nya avsnitten släpps. Då har jag semester!! Tjoho! Nedräkningen kan börja!

#pseudotvillingar #småbarnsmorsa #helg #strangerthings #snartsemester

Två timmars utevistelse!

Min nyplockade gräslök!

Och Max gruspåfyllnad..

Har vart på torget och köpt blommor idag också! Så fina!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards