Alla inlägg den 13 juni 2022

Av Helena Häll - 13 juni 2022 21:30

   

Appen slutade fungera så får se om jag lyckas få ut ett inlägg idag (Kan va så att mina bilder hamnade först idag! min lyxlunch från hotell Taberg och min exotiska planka på sommarfesten). Det har varit en lång dag idag! Barnen lämnade jag in strax efter sju och var sen i Taberg till strax innan åtta för en förmiddag med utvecklingsgruppen. Sammanställningar av analyser, gofika, mer analyssammanställning och så lite lunch på det! Riktig lyxig förmiddag! Vid strax efter ett var jag tillbaka på jobbet och jobbade till strax efter fyra för att sedan sitta och sammanställa lite till innan vi vid 18 skulle samlas i hovslätts hembygdsgård för sommarfest med jobbet! Vi åt exotisk planka, lekte roliga lekar (mitt lag vann!! Tjoohoo!) och fikade lite till innan vi vid 20,30 åkte hemåt och strax efter 21 nu kom jag hem efter en lång dag! Tur att det är en kortare dag imorgon, men då ska jag på andra äventyr, tillsammans med Eje!



Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards