Alla inlägg den 5 juni 2022

Av Helena Häll - 5 juni 2022 20:40

Idag på eftermiddagen var vi hembjudna till Martins syster på korvgrillning. De hade ju inte möjlighet att fira Max på hans tre års dag förra söndagen, så de fick fira han idag! Men även denna söndag (precis som förra) så passades det på att träffa alla nära och kära! Så förutom hela vår familj, Martins systers familj så var även Martins föräldrar och Martins mormor, morfar och farmor med! Så nio vuxna, fyra barn och en hund åt grillad korv och frukter och glass till efterätt i värmen! Så kul men full rulle är det med kusinerna i farten! Så barnen somnade fort och gott när vi kom hem båda två! Och eftersom Martin har dataspelskväll (standard på söndagar!) så blir det inget Stranger Things tittande idag, så ska passa på att fortsätta lite med mitt fotoalbum från Krakow som så sakteliga börjar ta form. Sen kanske det blir en tidig kväll, solen har ju slitit även på mig idag!

#söndag #grillkväll #släktträff

Min stora stjärna fick födelsedagspresenter!

Tjoho en egen ryggsäck och HV71 vattenflaska!

Det var stört omöjligt att få ett kort när alla tittade in i kameran. (Och ja, det var alltid mina barn som tittade åt andra håll!) hahaha!

Kusinhäng!

Mumsigt med frukt!

Nom nom nom!

Jag mös med Herrman jag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards