Alla inlägg den 2 juni 2022

Av Helena Häll - 2 juni 2022 22:32

För exakt ett år sedan hade jag bloggat om att jag hade skaffat Netflix till vår familj. Vi kanske inte har använt det särskilt flitigt men några serier har jag sett minsann. (Vad begär man av en småbarnsmorsa egentligen!) Men idag på ett årsdagen av netflixande hemma hos oss så satt vi tillsammans jag och Martin och började titta på en serie (like in the good old days). Detta har vi nog inte gjort sen vi såg sista säsongen av game of thrones och chenobyl, detta var samma veva som Max föddes. GoT var precis innan han föddes och chenobyl precis efter. Fast nu när tänker efter, den serien vi såg första avsnittet av säsong fyra av idag. Den seriens säsong tre kom också i den vevan. (Kollade upp! Max var en månad när den hade premiär!) hahaha, får väl anses som i samma veva då! Men tänk att vi har väntat i tre år på säsong fyra! Kan det verkligen vara sån lång väntan? Men ja, så kanske det är. Tiden går fort när man har barn! Men nu äntligen hade vi Martin och Helena tid tillsammans framför säsong fyra av Stranger Things!

#strangerthings #äntligen #enlångväntan #säsong4

Äntligen säsong fyra!

Bill och Bull satt jämte varandra idag utan att pilla på den andra (en stund iallafall). De tittade inte på Stranger things!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards