Alla inlägg under juni 2015

Av Helena Häll - 16 juni 2015 23:04

idag har det varit planeringsdag och sedan sommarfest med jobbet. Är dödstrött, så orkar inget skriva, utan lägger bara upp bilder på vår sommarfest på lustfyllt utanför Habo!

#lustfyllt #habo #sommarfest

Planeringsdagen på jobbet kan sammanfattas med att det är för lite plats i papperskorgarna!

Av Helena Häll - 15 juni 2015 21:50

Idag fyller min älskade Bosse 1år! Men vi bor inte ihop just nu! Min älskade gulleplutt fyller 1år!! Åhhh! Jag saknar han så mycket, men mina ögon ser och känns sååååå mycket bättre ut, utan honom. Jag skär och värker i mitt hjärta eftersom mina farhågor indirekt besannas. Jag har atopiska kontakt eksem och fungerar inte ihop med pälsdjur.. Min snälla kattvakt och fosterfamiljsansvarig för Bosse skickade ändå ett bildcollage och en film till mig!! Tack snälla Richard jag är så tacksam!

#eksem #pälsdjur #katt #bosse #ettår #minögonsten

Av Helena Häll - 12 juni 2015 21:09

Jag trodde inte att jag skulle sakna det så mycket men efter en vecka i min nya lägenhet saknar jag min tv! Gud vad jag saknar att slötitta på tv!! Att bara inte lyssna på vad de säger utan bara slötitta och slippa koncentrera sig! Så sagt och gjort, trött som fasen efter att ha gått upp 04,45 två dar i rad så byggde jag mig min egen tv! Av datorn!! Så nu ser jag på en film jag har sett massa gånger just så jag kan slötitta och eventuellt somna med! Så skönt!

#tv #saknad #slötitta

Av Helena Häll - 11 juni 2015 22:19

En dag om året har vi piratdag på jobbet. Det har vi haft idag! Vi har varit med de stora barnen på skolan och lekt och lekt och skojat! Men vad trött man är efter tag sen! Och solen har lyst och stekt så jag har solat på min balkong när jag kom hem också. Har med andra ord varit en bra dag idag!

#piratdag #sol

Av Helena Häll - 10 juni 2015 22:20

Av rent misstag såg jag någon som yrade om studenten, att var länge sen osv.. HERREGUD!! Idag för exakt 10 år sedan tog jag studenten. Jag hade inte reflekterat över det på hela dagen men nu slog det ner som en blixt. Shit satan TIO ÅR!! SA JAG JUST TIO ÅR!! Vad hände med tiden? Vad har jag gjort på tio år? Jag är tvungen och tänka efter vad jag har åstadkommit på tio år! Jag har två högskoleexamen, ett körkort, en egen bostadsrätt, en egen bil och ett fast jobb! Det var väl ändå okej att åstadkomma detta på tio år! Nu blir det till att smälta chocken innan läggdags!

#tid #tioår #studenten #10juni

Tid

Av Helena Häll - 9 juni 2015 21:57

jag har all tid och ingen tid alls. Mest känner jag att jag inte har någon tid och ork nu efter flytten. Jag borde tagit ledig nån dag från jobbet kanske. Men jag kan ju inte göra så mycket utan stege i mitt hem! Hahaha.. Älskar verkligen min nya takhöjd men är ju en pygmeé! Och nu väntar bröllopet i helgen också! Äntligen ska de gifta sig Malin och Sam! Nu har jag lokaliserat klänning, skor och sjal i flytten, bara aceton och nagellacket kvar! Hejja mig! Nu sova! Godnatt!

#tid #tidsbrist #jobb #flytt #bröllop

Av Helena Häll - 6 juni 2015 18:06

Äntligen över! Jag är flyttat till min nya lya! Tack alla inblandade! Jag är glad, väldigt glad! Även om hemma är kaos.. Hehe! Det rättar vi till snart! Nu väntar välförtjänad grillning och rosevin!

#flytta #flyttkaos

Gamla flyttkaoset..

Nya flyttkaoset..

Min bag-in-box med rosé och jag är på utflykt!

Av Helena Häll - 5 juni 2015 21:52

Jag är så trött att jag snart faller ihop! Skriva papper på banken, jobba, lämna bort Bosse min älskade ögonsten, flyttpacka, flyttpacka, flyttpacka.. Jag köpte tio kartonger igår.. Jag har tre kvar! Va fan! Har ju asmycket saker kvar att packa! Men just nu måste jag sova annars faller jag ihop!

#flyttpacka #vuxenpoäng

En mindre tiondel av alla kartonger! Mer eller mindre frivilligt ihopsatta!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards