Alla inlägg den 29 juni 2022

Av Helena Häll - 29 juni 2022 20:47

Lyxliraren (dvs jag!) har äntligen gått på semester! Tjoho! Nu ska jag vara ledig fram till 8 augusti igen. Det är 39 dagars semester! Herregud, det känns ju som en evighet! Fast när semestern är slut kommer de kännas vemodigt igen, men det ska vi inte tänka på nu! Nu njuter vi av att nästa unge har fått feber, lagom till att det andra varit frisk i två dygn! Så våra planer för kvällen för att fira min semester fick ställas in. Typiskt! Men nu blev det bra ändå! Vi hämtade hamburgare (och trots att jag fick fel burgare! Och de lovade mig en gratis nästa gång vi kom dit!) så åt barnen med god aptit och jag har börjat så smått njuta av gårdagens nyinköpta rosevin! Nu ska jag bara njuta i 39 dagar! Undra hur det kommer gå!?

#semester #feber #småbarn #firasemestern #badabing #felhamburgare #sommar #ledig

Vid 15,58 flexade jag ut idag och njöt, för nu går jag på semester!

Vi firade med fel hamburgare och rosévin!

Elliot började äta sin uppifrån! Hahaha!

Njuter av rosévinet bland mina jordgubbar på balkongen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards