Alla inlägg den 12 juni 2022

Av Helena Häll - 12 juni 2022 21:00

Bor man centralt och typ mitt i stan så ser man inte så mycket skog. Om möjlig då att vi bor granne med stadsparken men det är ju inte riktigt den där skogskänslan man får av att vara där. Så idag när vi skulle gå ut så sa Max att han ville åka bil. Så vi tog med barnen upp till Axamo och deras motionsspår som sträcker i sig lite mer skogig miljö iallafall. Det var faktiskt en ganska trevlig tur. Förutom att Max var tvungen att peta på Elliot hela tiden och varje gång bröt Elliot ihop och ville att Martin skulle bära honom istället. Hahaha! Inte lät med syskonbråk och värre lär det väl bli! Just nu testar Max vårt tålamod 300 gånger om dagen och blir det fel för någon av dem så är det högan tjut och tårar som gäller. Lite påfrestande när man har två stycken och båda har en fas! Elliot var iallafall glad när vi skulle åka hem, men det var inte Max, han ville minsann stanna i skogen! Det räckte uppenbarligen inte med 2,1km skogslöpning!

#axamo #motionsspår #2,1km #pseudotvillingar

Nu kör vi!!

Ska bara stanna och läsa på skyltarna!

Och kolla på konstiga träd!

Ut i riset och traska!

Skogs-Max

Det röda spåret gick vi! (Elliot bara en del men Max gick/sprang hela)

På eftermiddagen var vi hos min mamma och pappa medan Martin handlade. Eje spillde ner sina kläder och fick låna min mammas linne sålänge! Dessa kort (ovan och under) skulle mycket väl kunna kvalificera sig som Elliots studentfoto! Han är ju dögullig hälsar en partiskt morsa!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards