Alla inlägg den 20 juni 2022

Av Helena Häll - 20 juni 2022 22:37

Idag när jag slutade jobbet gick jag bort till mamma för att träffa mammas bästa vänner Inger och Ewa-Karin och Ingers dotter Mia (som är jämngammal med mig)! Vi skulle bestämma vad vi ville åka någonstans ihop. Och så åt vi räkmacka (den sistnämnda delen var även pappa med på!) räkmackan var god och målet blev bestämt! Vi ska på spa! (Om 100år typ!) eller ja, 5-6 nov i höst blev det! Som jag längtar och ser fram emot detta! Vi bokade Kosta Boda Art Hotel med spa och middag, frukost och lunch! Alltså så trevligt vi kommer ha, och massa kackel kommer det bli! Eller som pappa idag uttryckte det, ni får börja ta kölapp om man ska göra vem som säger vad. Hahahaha! Men alla flickor vad nöjda och efter fem timmar av kackel, resbokande och räckmacksätande så kom jag hem och nu ligger jag nedbäddad i sängen och ska försöka somna, önska mig lycka till!

#flickornasförening #kostabodaarthotel #spahelg

Mamma är en mästare på groupies!

Flickornas förening (med pappa) äter räkmackor!

Nom nom!

Efterrätten!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards