Alla inlägg den 21 juni 2022

Av Helena Häll - 21 juni 2022 20:23

Idag har varit en kämpig dag precis som de flesta dagar är just nu. Jag har ingen ork och skulle kunna sova bort halva dagen, funkar inte riktigt när man har en 3-åring och en 2-åring och ett jobb och ett hushåll att sköta! (Kan ju också va därför jag mår såhär). Nu har iallafall duschat och sitter i min ensamhet på balkongen och har en andningspaus innan jag ska lägga mig tidigt idag. (Hemmet får se ut som ett kaos! Det kommer ändå göra imorgon också!) men innan läggdags som förövrigt var totalt breakdown för Max så åt vi iallafall hemmagjorda hamburgare! Martin han gör dem så goda, med stekt lök och ost på och massa goda tillbehör! Och pommes frites i vår fritös! Eje var i sitt esse när han fick dippa pommesen, sen dippade han allt han kom åt i både ketchup och aioli! Sen i ett oövervakat ögonblick satt han och åt aiolin med sked rakt ur burken! Hahaha! De små sötnosarna (med djävulshorn) har bara två dagar kvar på förskolan innan sommarledigheten nu så lämnade in lite presenter till pedagogerna igår! De blev superglada! Och Martin skojade om att nu blir jag struken från listan över jobbiga föräldrar vi brukar skoja om att de har en!

Hemmagjorda hamburgaren!

Pedagogpresenterna!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards