Alla inlägg den 28 juni 2022

Av Helena Häll - 28 juni 2022 20:51

Nu är det bara en dag kvar innan semestern! Och så slutade jag tidigt idag, så vi har faktiskt hunnit med en hel del! På väg hem åkte jag förbi systemet och köpte på oss lite inför semestern. Vi handlar på Systembolaget ungefär en gång i kvartalet.. hahaha! Men nu blev det en storhandling! Sen när jag kom hem åkte vi och fixade en annan storhandling, den i affären! Vi hade en halv handlingslista så Max fick frestyla lite i affären, han bestämde (bobbelvatten, ådo, äppeljos och vav!) dvs: bubbelvatten, ost, äppeljuice och saft! Sen fick de varsin klämmis som slutmuta! Men när vi kom hem så skulle barnen bära sina egna blöjpaket och Eje hittade givetvis den enda vattenpölen på flera mils avstånd. Där drog han blöjpaketet sen råkade han sätta sig i pölen (ungefär där dog hans mammas tålamod) så en dygnsur Elliot fick bäras hem av Martin samtidigt som alla matkassar! Tur att det är semester imorgon!

Fick förövrigt nya presenter idag!

Eje ville frivilligt hoppa ner i sin säng och kolla på paddan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards