Alla inlägg den 18 juni 2022

Av Helena Häll - 18 juni 2022 22:00

Lördag och tröttheten sitter i även idag! Så förmiddagen spenderades utomhus med barnen med en snabb visit till torget för mig. Det blev lite jordgubbar och fika till Martin inhandlat. På eftermiddagen åkte jag dock till blomsterlandet typ sådär 30 min innan de stängde. Så med hem följde en tomatplanta och några jordgubbsplantor. Ska försöka planera om dem i större krukor imon, (eller någon dag iallafall) men tanke på hur det har gått med mina egna tomatplantor så har jag väl planterat om lagom till nästa sommar. Men just nu har jag noll energi större delen dagen. Hade behövt fem veckor semester från allt, jobb, familjen (hade saknat dem efter en timme eller två) och semester från all marktjänstgöring hör hemma. Bara idag har jag tvättat fyra maskiner tvätt och en igår kväll också. Och sen vikt tvätt, plockat iordning, lagat mat och allt annat! Det man behöver göra 24/7 när man går på semester för att hinna ikapp med sitt liv. Jag menar idag har Elliot BARA bytt kläder fyra gånger. Suck! Till detta har jag en konstant huvudvärk. Härligt! Så nu ska jag börja med en lista på allt vi behöver göra framöver och hinner jag innan jag däckar får jag nog börja på en handlingslista också så har förberett lite inför imorgon iallafall!

Han, min minsting, som kan garva så tårarna rinner! (Han kan också vara arg så tårarna rinner!)!

Han, min stora, som just nu trycker på varenda knapp på mitt lite svajiga mående men som ändå har så mycket kärlek att ge!

Koncentrationen är på topp! (Bakom ser ni lite av all tvätt jag tvättat idag!)

Hej din lilla tomat!

Jordgubbar i påse!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards