Alla inlägg den 23 juni 2022

Av Helena Häll - 23 juni 2022 20:44

När jag och Martin träffades så hängde vi typ dygnet runt med varandra men vi bestämde tillslut att vår dag skulle vara midsommarafton! Nu är det inte midsommarafton idag (den är ju imorgon!) men för fem år sedan var det midsommarafton just idag. Och för fem år sedan är just den midsommaraftonen som han gick hem till mig för gott, för att aldrig flytta ut igen! Så idag firar vi fem år min bättre hälft och jag! Jag skulle aldrig klara mig utan min själsfrände i livet, mitt allt!! Så hur firade småbarnsföräldrarna då? Jo vi var ute och åt!! Utan barn!! Fast jag överraskade Martin så han inget visste heller! (Lite för att han och barnen har gått på semester nu idag också!) men i vilket fall så var vi på kock och var och åt massa god tapas och drack cider och rosévin och åt efterätt på det! Hua vad mätta vi är nu! Men så kom vi hem lagom till läggningen och två trötta barn somnade snällt och nu kämpar vi själva för att inte somna själva! Haha! Så kan det gå när man är mätt och trött efter en lång vår! Nu kan iallafall tre av familjen njuta av lite ledighet!

#5år #tillsammans #duochjag #kockochbar #midsommar #tbt #tapas #barnfrimiddag #semester

Du och jag!

Tapasbrickan med massa goda tapas!

Martin visar hur länge han ska ha semester!

Våra efterrätter!

Där är den! Bildbeviset från fem år sedan då du aldrig gick hem igen! Du och jag älskling nu som då!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards