Alla inlägg den 10 juni 2022

Av Helena Häll - 10 juni 2022 20:00

Ja idag är då dagen som för alltid är inpräntad i mitt minne. Min studentdag! Jag tog alltså studenten den 10 juni 2005! Det är för 17 år sen! Herregud! Jag har ju inte åldrats en dag! Eller jo närmare bestämt så har jag faktiskt åldrats 6209 dagar sen dess! Men jag minns att det var en härlig dag, med strålande sol och ett tårdrypande farväl till ett härligt gäng som i tre år hade varit min gymnasieklass!

Jag har iallafall firat mitt 17-åriga jubileum med att jobba kortdag på jobbet sen spenderat eftermiddagen ihop med mina barn! De hjälpte mig och tvätta! (Så gott de förmådde iallafall!) men när vi som bäst står där och lassar tvättmaskinen full med tvätt så får jag bara en ingivelse att jag ska titta i fickorna på Martins shorts. Jag har alltså redan stoppat in shortsen i tvättmaskinen. Men jag plockar ut dom igen och känner i fickorna. Och TADA, där ligger hans trådlösa hörlurar som varit borta i typ en vecka! Jag är ju kunglig på att hitta hans saker (ja, jag kan känna min sambo väldigt väl så jag brukar veta var han lägger alla sina saker!) men just hörlurarna har vi letat efter i en halv evighet! Men min morsa hävdar nu att jag är den ny Saida, så bring it on! I Will find it! (Iallafall om det tillhör min sambo!)

#memorylane #tbt #10juni #studenten #tabortsaker #saida

17 år sen!

Studentfesten!

Skål och välkomna önskar en 17 år yngre Helena!

Jag är den nya Saida enligt min mor!

Found them! Yes!

Här sitter tacodipparen helt omedveten om hans mors förehavanden för 17 år sedan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards