Alla inlägg den 23 december 2021

Av Helena Häll - 23 december 2021 21:22

Ja men idag har jag och Martin varit på stan och på Ica maxi! Han har börjat köpa julklappar idag (det var på tiden det!) och jag har haft sjutton utbrott på han för allt möjligt. Men nu sitter vi här med en gran full med paket. Trots att man varje år säger, vi ska inte köpa så många. Sen sitter man där. Men till och med Martin sa idag, nästa år kanske vi kan börja en vecka tidigare! Hahaha! Yes! Ett steg i rätt riktning! Själv började jag redan i september! Men imorgon kväll ska det bli så skönt att det är över. Inte julfirandet då för det är trevligt, men allt detta letande av paket och fixande och köpande och fan och hans moster. Och som ni förstått så har en av oss skött detta (iom den andra började idag!). Så ja imon börjar min julsemester eller nja, då börjar preppen inför nyår istället!

#jul #gran #julklappar #reflexväst #pseudotvillingar #julafton #fixarfrasse #ligistlillebror #danföredan

Massvis med paket under granen!

Lite lek inomhus!

Och lite lek utomhus (med gräsklipparen) och sina nya reflexvästar!

Elliot gungar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards