Alla inlägg den 19 december 2021

Av Helena Häll - 19 december 2021 20:11

Idag har vi haft det stora julbadet! Eller stort och stort.. vi lånade Martins föräldrars badkar och badade våra barn! Speciellt Max som vägrar att både duscha och bada hemma utan skrik och gråt och de verse hittepå. Då går det bättre att låta han bada i farmor o farfars badkar och mutas med pepparkaka efteråt! Så nu är båda barnen nytvättade och rena och Elliot är lite klippt i kalufsen med! Ända problemet är att han aldrig är still, men lite hår försvann iallafall så de ser lite anständiga ut på fredag när det är julafton! Herregud, hur blev det redan julafton nu? Jag hinner inte med i svängarna! Och så ska jag jobba i tre dagar till, jag får be martin fixa de sista julklapparna annars (hehehe..) då är de eventuellt lagom inköpta till julen 2035!

#fixarfrasse #jul #julklappar #bada #julbada #mutabarn

Glömde ta bilder på det stora julbadet, men då får ni två bilder på FixarFrasse när han sopar golvet med sin nya sopkvast!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards