Alla inlägg den 1 december 2021

Av Helena Häll - 1 december 2021 20:08

Första december och dags för lucköppning! Vad har vi då gjort för spännande idag.. jo, Max har trillat när vi skulle gå hem från föris så han har en stor bula i bakhuvudet.. jaha.. stackars barn och brås på mig så! Sen har vi öppnat första luckan i barnens pixikalender där det är en ny pixibok varje dag! Vi gjorde ett tappert försök att läsa den men barnen är föga intresserade! Men skam den som ger sig! Men när vi hade läst den tappade vi bort den.. hahaha! Vi får se om den kommer fram igen om inte annat får de ju en ny pixibok imon! Sen har vi givetvis jobbat lite, ätit wiensnitzel, försökt hämta ut ett paket som enligt avin skulle finnas på Ica men som inte kommit fram än! Det var en ruskigt snabb avi till ett ruskigt långsamt paket! (Jag fick gå hem utan paket). Sen har det ju givetvis snöat (vad annars!) det skulle börjat redan igår men det kom nu först på eftermiddagen, så får se om vi hittar våra bilar imon sen! Sen ja, nä, det har inte hänt så mycket mer här! Nu tänkte jag krypa upp i soffan och läsa i min bok och njuta av tystnaden!

Tjoho en julkalender.. han höll på att aldrig släppa den!

Eje ville också vara med!

Här öppnas luckan nr 1!

Dags och läsa!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards