Alla inlägg den 17 december 2021

Av Helena Häll - 17 december 2021 22:07

Idag har jag vabbat för sista gången det här året, för nästa vecka är martin ledig hur som haver, så jag får snällt åka och jobba mån, tis och onsdag! Sen får även jag njuta av lite ledighet! Eller ja, jag har redan skrivit upp saker vi ska göra när vi väl är lediga, skruva isär ugnsluckan är en av dom! Hahaha! Annars idag har Elliot varit gnällig och Max har varit så arg för det är man visst när man är 2,5 och inget blir som man vill, typ som att vi inte kör över ett brunnslock med vagnen eller att bussen svängde eller att mamma var tvungen att väja för en parkerad bil eller ja jorden höll på att gå under för man var tvungen att ta av sig overallen när man kom in igen.. och ja minst 500 andra saker.. kan säga att jag var i upplösningstillstånd ett tag! Höll på att lägga ut en blocket annons för försäljning av mina barn efter de hällt ut rice krispies i hela köket och vatten i halva vardagsrummet och sen skrika i kör. Jo men så att, de är söta när de sover och nu är det som sagt Martins tur att ha dem några dagar nästa vecka.

Men kvällen avslutades på bästa sätt ändå! Vi var och quizade och vi visste ju att vi redan vi hade vunnit serien men sen vann vi finalen också! Woop Woop! Dubbelvinst och två (eller fyra då iom att vi är två) fina pokaler fick följande hem. Bra jobbat av oss!

#vab #säljabarn #quiz #quizvinst #serievinst

Här är gullungarna innan de gjorde sin mor galen!

Vi vann! Tjoho!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards