Alla inlägg den 16 december 2021

Av Helena Häll - 16 december 2021 21:05

Ja.. eller dag 2 då! (Iom att martin vabbade igår) men vissa stunder känns det som dag 751.. idag har jag dock inte vab-bakat utan vab-tvättat.. fem maskiner tvätt har vi avverkat, plus lite torktumling. Vi har även varit ute på promenad (givetvis med gräsklipparen!) sen hoppade vi givetvis i pölarna när vi kom hem, som man bör (annars blir Fixar-Frasse totalt vansinnig!) sedan åt vi lunch och Elliot somnade ganska smärtfritt trots lite snor i näsan! (Håller tummarna att han ska sova någorlunda i natt!) sedan har vi tittat på barnprogram på youtube, svtplay, och även lite skidskytte så mamman blev nöjd! Efter en lång dag kom även Martin hem och gjorde oss sällskap så vi kunde göra egna hamburgare till middag! Sen nu när barnen hade somnat var jag tvungen att laga mat en gång till så martin skulle få en matlåda och jag och barnen skulle kunna äta något imorgon också, för imorgon väntar dag 752 i vabbandet!

#vab #sjuk #fixarfrasse #promenad #tvätta

Of we go! Med gräsklipparen!

Hoppa i pölar!

Idag hoppade Elliot ner i boklådan alldeles själv och satte sig där!

Morgondagens lunch!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards