Alla inlägg den 15 december 2021

Av Helena Häll - 15 december 2021 21:11

Idag har jag jobbat igen! (Martin vabbade idag) jag har nämligen fått vara på min nya avdelning, på min nya förskola! Tjoho! Jag ska nämligen byta förskola efter jul (dvs om typ en vecka). Och vi får inreda den från scratch med typ noll i budget ungefär! Haha! Ne då, vi får köpa in lite nytt! Men det hinner ju inte komma i tid ändå iom att allt är restnoterat i coronatider! Men en liten bit på väg kom vi iallafall men behöver nog hoppa in och jobba någon dag i jul med för att vi ska hinna bli färdiga!

Men på tal om förskola och jul så går mina egna barn snart på jullov så jag har fixat iordning presenter till barnens pedagoger! För de tycker jag de är värda med det hästjobbet de gör i förskolan! Fasiken vad man sliter i vårt jobb så det är såklart de ska ha en liten julpresent! Det är ingen stor sak utan det är bara tanken som räknas! Men nu är det iallafall klart det också. Nu är det bara några små julklappar kvar sen är allt fixat inför julen! Pust och stånk och stön. Att man aldrig börjar tidigare, redan typ i maj kanske?!

En liten tomte, lite godis, ett handmålat ljus i ett glas, det är vad barnen pedagoger får!

Inslaget och klart!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards