Alla inlägg den 14 december 2021

Av Helena Häll - 14 december 2021 22:00

Idag har jag då vabbat. Min egentliga första vab-dag någonsin tror jag. Annars har ju Martin varit hemma på ett eller annat sätt. Men i vilket fall så är det ju Max som enbart är lite hostig men jag hade hemma båda två ändå, orkade inte konka iväg den ena till förskolan men inte den andra. Så vi har hittat på massa skoj, som att rengöra ungen, titta på TV, bakat dumle o ricecrispieskakor och saffransbullar med vanilj, varit ute på promenad, hoppat i vattenpölar, ätit mat, spelar padda, kramats, sprungit maraton i hallen, lekt med bilar och givetvis även pillat på julgranen!

Sen efter en fullspäckad dag med båda barnen så fick jag gå ut och äta på restaurang (utan barnen då) utan med mamma, Inger, Ewa-Karin och Mia. Vi var på Anna-Gretas och åt tapas, supermysigt och väldigt mumsigt! Nu ska jag sova för imon är det min tur att jobba och Martin som får vabba en friskt Max va det verkar.

Ut på promenad!

Rengöra ugnen!

Baka saffransbullar!

Sen skulle Max hjälpa till?

Men goda blev dom!

Det tyckte Elliot också!

Sen fick mamman vila upp sig med ett restaurangbesök!

Nom nom nom, vad gott!

Churros till efterrätt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards