Alla inlägg den 8 december 2021

Av Helena Häll - 8 december 2021 22:24

Idag när jag hämtade mina barn hade det bakats pepparkakaor på förskolan! Eller jag gissar jag rätt så tror jag inte mina bakade så värst mycket utan åt nog mest.. men de var nöjda och glada med de pepparkakorna de fick med sig hem!

Sen har jag varit på lite julfest med jobbet. Ja eller vi har samlats på vår förskola och haft de andra förskolorna på teams och vinkat till dem. Men vi har ätit lite mat och byt lite julklappar och haft lite quiz! Mycket trevlig tillställning!

När jag kom hem gjorde jag färdigt alla årets julkort så nu är jag äntligen färdig med det med! Check! Nu ska de bara läggas på lådan och sen är det ur världen med!

Bäst att provsmaka!

Mums mums!

Deras små pepparkakor!

Julfest på jobbet!

Mums! Mitt bröd ser dock ut att ha ögon!

Nu är de klara! Årets alla julkort! 24st blev det! Hoppas jag inte glömt någon nu! Haha!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards