Alla inlägg den 18 december 2021

Av Helena Häll - 18 december 2021 21:43

Ja nu ska ni få höra något mycket roligt som hände hemma hos oss idag. Jag lever ju då ihop med en man som inte alltid riktigt har koll på saker och ting. Så när vi ska gå ut förmiddagen frågar han mig, var är mina långkalsonger? Är de i tvätten? Jag hittar dem inte. (Allt detta och minst tre frågor till i ett andetag) Ja men de väl någonstans i högen, du hade dom igår. (Hänvisar till vår klädhög på golvet och på stegen vi har). Han plockar fram något svart och frågar, är det här dom? Ja svarar jag, utan att titta så noga, då jag tänker att de ser han väl om det är hans långkalsonger eller inte. Han har de ju på sig varje dag annars.
På kvällskvisten städar jag lite i vårt sovrum och således även i klädhögen på golvet och på stegen. Där hittar jag hans långkalsonger. (Hmmm, okej?) ropar ut till Martin, har du fortfarande på dig långkalsonger? Ja, ropar han tillbaka! Okej vad konstigt, för jag hittade precis dina långkalsonger här. Vet ni vad han har på sig? Mina svarta leggings.. hahahaha! (Han har fortfarande på sig dom!) så de var nog ganska sköna!

Annars såg jag att för ett år sen åt vi pizza och firade in jullovet! Och vet ni, idag har vi ätit pizza och firat in att tre av oss fyra har jullov (bara jag som jobbar nästa vecka med). Så vi har visst skapat oss en tradition här! Om vi kommer ihåg det till nästa år vill säga, det är inte säkert när vi inte ens kan hålla reda på våra långkalsonger!

Pizzatajm med han som uppenbarligen har mina leggings på sig!

Mumsig middag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards