Alla inlägg den 5 december 2021

Av Helena Häll - 5 december 2021 19:58

Idag har vi det mest tagit det lugnt! Jag har dock sovit dåligt och haft ont i nacken idag, men efter lite promenad och streching känns det lite bättre nu! Men förmiddagen spenderade vi inomhus och lekte mest. Och medan Elliot tog sin middagslur så åkte Martin och handlade och jag och Max kröp upp i soffan och livsnjöt. Han spelade på paddan och jag kollade på skidskytte! Alla var nöjda och glada! När martin kom hem så gick vi ut och promenerade och Max hade givetvis sin trogne gräsklippare med sig ut, i all snö! Han hade lite problem med att han fastnade med sin lilla platgräsklippare lite här och var i snön, men han stretade på! När vi kom ner vid Vättern blåste de dock så kinderna höll på att frysa sönder (Eller det kändes så iallafall! Telefonen visade feels like -10!!). Men vi överlevde det med! Och sen har vi typ bara ätit känns det som, mellanmål och middag! Idag gjorde vi fylld fläskfilé med ugnsrostade rotfrukter och aioli! Riktig söndagsmiddag! Mumsigt!

Livsnjutaren nerbäddad i soffan!

Max med sin trogne följeslagare, gräsklipparen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards