Alla inlägg den 13 december 2021

Av Helena Häll - 13 december 2021 21:46

Idag gick jag upp strax efter fem för att göra mig iordning och åka till jobbet. För strax efter 6 var jag där och började tillsammans med mina kollegor göra iordning för vårt luciatåg utomhus. Det blev väldigt lyckat och barnen sjöng så fint! Sen jobbade jag nästan hela dagen innan mina egna barns förskola ringde hem mina egna barn (eller ja Max då) som hostar lite ibland, men är pigg som en mört! Och inga andra symtom så jaha ja.. jag hämtar hem dom och vi äter mellanmål varav Elliot marinerar hel sig själv i gröt och Max råkade välta ut sin dricka.. det går bra nu! Men efter en lugn kväll med middag och lite lugn tid i soffan innan läggdags så spanar jag på julpysslet mina barn iallafall han göra innan Max hosta kom ivägen! Varsin julgransdekoration och små tomtar som nu bor på vår byrå!

Pepparkaks-Elliot som äter gröt själv..

Pepparkaks-Max!

De små tomtarna!

Barnens julgransdekorationer! Får se hur länge de får sitta kvar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards