Alla inlägg den 12 december 2021

Av Helena Häll - 12 december 2021 19:57

Idag har det varit dop. Ja alltså inte mitt dop (jag är fortfarande odöpt) och mina barn är små hedningar också, men min tjejkompis Linda ifrån mitt middagsgäng, hennes tredje barn var det vi döpte idag! Till ölmstad for vi och döpte den lille Alexander (eller ja prästen döpte, vi tittade på) sen for vi hem igen. Med vi menar jag och Emma, våra familjer lämnade vi hemma. Men en mycket trevlig tillställning även om jag inte är så värst religös av mig alls. Men lite mysigt var det med lite julsånger och trevligt folk på plats!

På eftermiddagen har vi varit ute och gått (och letat efter Eje napp) som han hade tappat på förmiddagen när de hade varit ute utan mig. Den upphittades faktiskt (kors i taket) men den blå vanten som tappades för ett tag sen är fortfarande spårlöst försvunnen! Men men..

Imorgon vankas luciafirande så snart blir det sängen för jag ska orka palla mig till jobbet strax innan 06,00 imon! Önska mig lycka till!

#dop #söndag #dopsöndag #ölmstad

Mot ölmstad!

Nu blir han döpt!

Linda, Kristoffer och lille nydöpte Alexander! (Deras två första barn var inte så intresserade av att vara med på bild!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards