Alla inlägg den 28 april 2023

Av Helena Häll - 28 april 2023 22:33

Igår var jag för trött för att blogga och somnade på två röda sekunder. Risken är att detta händer idag också, men det återstår att se om jag hinner somna innan jag är klar med inlägget.

Igår hämtade vi iallafall barnen efter förskolan för en liten utflykt. Vi var på biblioteket. Det älskar Max. Elliot släpper vi mest lös inne på museumet men Max han är på biblioteket och tittar i böcker och vi läser (han är sin mor upp i dagen!). Gårdagen bjöd också på ett gott skrattanfall när Elliot hade fått för sig att tvätta sina stövlar på förskolan och tvättat både utsidan och insidan på dem! Hahaha! De var skyblöta inuti! Företagsam kille den där Elliot! Men han hade varit både stolt och glad över sina nya rena stövlar!

Idag har vi varit och quizat på kvällen och trots som vi hade några stolpe ut så vann vi ändå! Såå skönt! Och dem vi slåss i tabellen mot, de tappade flera poäng! Yes! Det firade vi med gotte i soffan till masked Singer. Eller jag gjorde, för Martin satt kvar i 10min innan han reste sig och hade fått nog! Typiskt karlar!

Utflykt till bibblan!

Fredagsmys!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards