Alla inlägg den 24 april 2023

Av Helena Häll - 24 april 2023 22:35

Idag vabbade jag på en måndag! Väldigt ovanligt i det här hemmet! Brukar vara Martins vabdag att ta iom att vi har alla möten och planeringar osv på måndagar. Men idag föll lotten på mig, hade själv ont i magen (igen!) så en slå av på takten dag hemma skadade inte! Då jag har mensvärk från helvete. Men inte blev det mycket gjort, som man alltid tänker att det ska bli!

Men vi åt frukost i lugn och ro, innan eje fick gå till föris och jag och Max till doktorn för att kolla örat! Han har ont i örat (igen!), domen blev någon diffus öroninflammation iom att han var irriterad i hörselgången! Men trumhinnan var hel det här året iallafall, alltid nått! Sen köpte vi hamburgare från McDonalds för att fira att han var så duktig hos doktorn (och för hans mamma var hungrig och inte orkade laga mat!). Sedan fick Max spela padda medan jag halvsov i soffan för att lindra mitt magont och det faktum att Max hållt mig och Martin vakna inatt! Men likt förbannat blev det sent i säng nu igen! Typiskt mig! Men fastnade i mitt pussel och så övade vi nostalgiska eurovisionlåtar på det! Inte konstigt tiden rinner iväg då!

Frukost med Bill och Bull!

Utelek innan doktorn!

På vårdcentralen med Max och hans öra!

Hos doktorn! Han var superduktig!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards