Alla inlägg den 25 april 2023

Av Helena Häll - 25 april 2023 22:53

Som ni vet så gillar jag ju att pussla! Och är med i lite olika grupper på facebook kring pussel och att pussla. Och i en av grupperna finns det olika vandringspussel som vandrar runt som skickas runt och så får man pussla dem och sen skicka dem vidare. Och vet ni! Nu har jag äntligen vunnit en sån utlottning! Jag ska få pussla ett av vandringspusslen för att sedan skicka det vidare igen! Så roligt och spännande! Så nu väntar vi med spänning på när det ska dimpa ner i brevlådan framöver! Men iom att det är en viss tidsbestämelse kring hur lång tid man har på sig så var jag ju tvungen att pussla färdigt det jag håller på med nu. Men idag hade jag flow i pusslandet så det gick väldigt smidigt! Hoppas på att bli klar imorgon eller i övermorgon så då lär ju paketet inte hunnit komma än!

#pussla #pussel #vandringspussel #utlottning #vinst #fritidsintresse

Inte så mycket kvar efter mitt flow i pusslandet idag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards