Alla inlägg den 26 april 2023

Av Helena Häll - 26 april 2023 21:28

Idag har Max varit frisk igen och båda barnen var tillbaka på förskolan! Jag var ju också på förskolan (men på min egna då!) och iom att jag jobbar lite utanför stan så är ju vädret där efter också! Så idag har det vid ett flertal tillfällen haglat så det kommit stora snökulor i mängder. Barnen var inte fullt så nöjda över haglet, och det kan man ju förstå! Men två sekunder senare var det strålande sol igen! Så en riktigt äkta aprilväder med andra ord!

När vi kommit hem från jobb och förskola så var vi så trötta idag att vi ändrade om i vår matmeny och tog tacos idag istället! Det är smidigaste maten ever och barnen älskar det! (Iallafall Max!) Elliot är mer en dipkung och ska ha av alla såser som finns! (Han brås på sin mor!). Men nu sover barnen sen en stund tillbaka, jag har lyssnat klart på min ljudbok och börjat på en ny. Men jag har framför allt pusslat klart mitt pussel! Så nu kan jag invänta vandringspussel som är skickat på posten! Hoppas det hinner komma innan fredag eftersom jag brukar pussla samtidigt som jag kollar på Masked Singer!

#aprilväder #tacos #onsdag #läsa #bokmål #läsmål #ljudbok #pussla #vandringspussel

Idag är den här stjärnan frisk igen!

Försökte fånga haglet på bild när det var som värst!

Tacokväll!

Nu är jag klar med ytterligare ett Jan van Haasteren pussel!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards