Alla inlägg den 15 april 2023

Av Helena Häll - 15 april 2023 23:49

Idag har jag varit på lite halv dåligt humör. Har sovit för lite skulle jag tro och saken blir inte bättre av att klockan snart är tolv! Får bli en tidig kväll imorgon istället! Trots det svikande humöret har vi varit ute och lekt med barnen, sedan ätit lunch och lekt inne. Sen åkte jag och Max på äventyr, till öob och dollarstore! Han gillar att shoppa Max (det är min son det!) men sen blir han vansinnig om inte han får packa upp på rullbandet och se det åka iväg! Men vi lyckdes komma helskinnade hem och Max hade köpt både en ny mugg med sugrör till sig själv och eje och varsin liten soptunna. Han var mycket nöjd! (Elliot också!). På kvällen fick barnen välja hämtmat, det blev pizza! De var överlyckliga igen! Sen när de somnat planterade jag om våra tomater och paprikor (äntligen!). Så får vi se hur många som överlever omplanteringen (eller Max argsinta utbrott!). Men jag gjorde iallafall en insats! Efter det släktforskade jag, Martin spelade dator, men vi lyssnade på musik ihop iallafall! Alltid nått!

Fika killen!

Mumsigt!

Pizza!

Omplantering!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards