Alla inlägg den 2 april 2023

Av Helena Häll - 2 april 2023 22:44

Jag får nog dela upp helgen i två inlägg för i helgen har det varit lite fullt ös! Iallafall igår! Så tänker ni får ena delen nu och andra imorgon. För den som väntar på något gott! (Eller så är det mest för att jag ska hålla mig vaken också). Har suttit länge och nästan tappat huvudet och somnat sittandes. Då är det nog tid att gå och sova!

Men gårdagens förmiddsgsutflykt ska ni få höra om nu. Hela familjen mötte upp min mamma, pappa och Ewa-Karin för att gå på resemässa på vårt nya höghushotell i stan! Så vi vandrade ner till hotellet, det var soligt och härligt men blåste väldigt kallt! (Är någon förvånad i blåshålet Jönköping?) men vilket som så var vi där nere och gissade på tävlingar, pappa vann massa bonuspoäng i nån reseklubb och så åt vi flygplansefterrätter! Men till barnens stora förtjusning åkte vi hiss! Högst upp till sviten på toppen! Herregud vilket utsikt det var därifrån, ut över Vättern och stan! Sedan när vi åkt ner igen var det minidosco med Lollo och Bernie! Max ville inte dansa men han ville kramas efteråt med dom. Han var så glad över det! Han ville även ta kort med dem! Medan Elliot som i vanliga fall är den mest översociala av dem, han gick och gömde sig bakom en skänk och var halvt livrädd för dem! Hahaha! Men hemma sen gick det bra att prata om giraffen och björnen! Hahaha! Knasiga ungen! På vägen hem från hotellet sen så gick vi förbi torget och köpte en bulle innan vi stretade oss hem i vinden och hade minidisco hemma istället!

Resten av min lördag och söndagen får ni höra om imorgon! Ha en fortsatt skön söndag! #skönsöndag #lördag #reseevent #lolloochbernie #qualitymatchhotell #höghushotell #jönköping #sol #torget

Åka hiss upp till våning 17!

Ewa-Karin, mamma och jag åker hiss!

Utsikt åt ena hållet från sviten!!

Eje tittar på utsikten!

Max kramar Bernie!

Och Lollo också!

Bernie och glad Max

Givetvis en bild med Lollo också!

Allt medan Elliot försökte gömma sig bakom möblerna!

Sen åkte vi givetvis hiss igen och deras nya pysselböcker från Lollo och Bernie.

Sen köpte vi bulle och gick hemåt igen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards