Alla inlägg den 3 april 2023

Av Helena Häll - 3 april 2023 20:23

Ja då var dags för del 2 av helgens bravader! De började på lördagskvällen med att vi var hembjudna till Anna eftersom hon fyllt år. Hon bjöd på snacks, dricka och middag! Så himla trevligt att få vara social och bara träffa tjejerna igen! Delar av middagsgänget och några av Annas grannar och mammor till kompisar till Annas barn. Så vi blev en lite skara med tjejer! Vi började med fördrink och snacks på den inglasade altanen sen bjöds det på pajer, bröd och sallad med röd- och vittvin att dricka! Så gott! Tre olika pajer med svamp, kyckling eller skaldjur! Hon är så bra på att laga mat så supergott var det! Sedan hade vi Quiz och mitt lag vann (tjoho!) efter det hade vi en fortsatt vinfylld kväll och vid strax innan 01 på natten åkte vi bussen hemåt! Ahh! Ni hör ju! Jag var hemma strax före halv två på natten! Jag är småbarnsmorsa!! Går jag och lägger mig sent en kväll är klockan typ 24! Hahaha! Herregud! Det var längesen jag var ute så länge! Men söndagen blev iallafall en någorlunda lugn dag med förmiddagshäng utomhus i nästan 2h! Vi var i friadalen och åkte rutschkana om och om igen! Sedan hade vi en eftermiddag inomhus! Idag har jag jobbat länge och sista 1,5h hade vi specialpedagogisk planering. Så idag slog vi på stort och hade pizzaplanering! Så mysigt och när vi var mätta fick vi så mycket mer gjort! Nu är jag hemma och njuter av tystnaden efter barnen somnat! Så ska försöka hålla i en liten stund till innan det blir sängen för min del!

#lördag #tjejkväll #småbarnsmorsa #senkväll #vinkväll #söndag #pseudotvillingar #planering

Fördrinken från i lördags!

Snacksbordet!

Födelsedagsbarnet!

Pajbuffe!

Stora delar av tjejerna som var med i lördags!

Quizvinst!

Efterrätten!

Jag och Ida var med i det vinnande quizlaget!

På väg till lekparken, Max kör Elliot!

Drickapaus i parken!

Dagens pizzaplanering!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards