Alla inlägg den 6 april 2023

Av Helena Häll - 6 april 2023 22:32

Efter en lång dag (vaknade vid 05.20 imorse) så ligger jag nu nedbäddad efter en kväll med ett återupptagande!! Jag har nämligen pusslat igen! Behöver ju bli klar med pusslet jag hållt på med länge nu. Det var nog lite overkill med 2000 bitar för nu är det bara brunaktiga bitar kvar. Har känts som att jag aldrig kommer bli klar med det. Men nu råkade jag köpa två nya pussel (på 1000bitar var!) så nu behöver jag ju bli färdigt med detta så jag kan pussla de nya också! Pusslandet resulterade dessutom i att jag lyssnade klart på aprils första bok, Hejja mig!

Annars idag har Elliot gjort sin sista dag på småbarnsavdelningen och ska börja på syskon nu. Så taggad är han! Så idag tackade vi hans fröknar med lite presenter och packade ihop hela hans bohag och flyttade ner till avdelning gul där han ska gå nu. Sen var jag med honom en stund där innan vi hämtade Max och gick hem till mormor och morfar för mellanmål! Sedan hemåt igen för en skärtorsdagsavslut iform av lasagne!

Ett av mina nya pussel!

Det andra av mina nya pussel!

Mellanmål hos mormor och morfar!

Stora killen som börjar på nya avdelning!

Så här långt har jag kommit nu i mitt never ending story pussel!

Som bonus får ni se hur jag såg ut på jobbet idag.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards