Alla inlägg den 21 april 2023

Av Helena Häll - 21 april 2023 23:33

Efter förra veckans bottennapp på quizet så vann vi igen! Även om det var på utslag! Men ändå. Vi sjabblade lite bort två poäng där vi hade kunnat ha rätt. Det hade såfall resulterat i endast 1 fel. Men nu hade vi 3 fel. Men som sagt så vann vi utslag där man ska slå ihop fyra årtal och få en slutsumma och vi prickade den på exakten! Fast vi hade tre av årtalen fel ändå, men åt olika håll så det jämnade ut sig! Den segern satt så skönt!
Sen när vi kommit hem från quizet så hade vi blivit av med vår parkeringsplats. Någon snubbe från Växjö hade snott den och när vi googlade hade han inget nummer att ringa så skrev en lapp och hoppas han flyttat den imorgon. Annars får jag väl ringa bärgningsbilen! Hahaha!
Men nu orkar jag inte gå ner och tittat utan har spenderat kvällen med att börja på ett nytt pussel, kolla på masked Singer och sedan lyssna på ljudbok. Idag åkte Camilla Läckberg ut och tillslut gissade Pernilla Wahlgren rätt på sista försöket! Nu blir det tvångsläggning av mig själv för jag ska orka morgondagen också! Godnatt!

Vinst igen!

Mitt nya pussel!

Våra små skatter somnade i vår säng idag (vilket var år och dag sen det hände!) men nu ligger de i sina egna sängar igen så jag kan gå och lägga mig!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards