Alla inlägg den 13 april 2023

Av Helena Häll - 13 april 2023 22:33

Ja då har det varit tyst några dagar igen och som vid de flesta andra tillfällen detta händer så är orsaken trötthet! Enorm trötthet! Som vanligt! Men bit ihop, kom igen! Eller så säger vi som det klassiska tour de ski referatet, kliv kliv överlev!

Men idag insåg jag och Martin något! Idag är det nämligen exakt på dagen 4 år sedan vi blev svenska mästare! Vi vann sm-guld i Quiz! Och sedan dess har tävligen blivit inställd! Så efter 4 långa år är vi fortfarande regerande mästare! Pokalen står på Harrys i Jönköping och är enorm! Jag var och tittade till den senast i februari! Bilder från sm-vinsten får ni längst ner i inlägget. Längst ner får ni också bilder på några av dagens shoppingfynd! Jag hämtade nämligen ut ett paket från lager157 där jag shoppat för 30kr plagget (igen!) så 3 t-shirtar till eje, 2 st till Martin och en tygväska till mig. Sedan när jag ändå var i butiken köpte jag mig själv lite nya linnen och en stickad tröja som kändes väldigt somrig! Den stickade tröjan kostade dock 150kr annars var det 30kr plagget för allt annat! Så nice! Nu när allt annat är så dyrt! Nu ska jag sova och försöka att sova lite bättre än nu inatt då vaknade jag 03.40 Suck! Martin däremot ska upp vid strax efter 5 imon så jag lär väl vakna då om inte annat! Men går jag och lägger mig nu så får jag några timmar sömn! Martin är nämligen vaken fortfarande och sitter och äter upp barnens godis de har fått! Snäll pappa han är som uppoffrar sig för en sån sak!

#svenskmästare #smguld #regerandesvenskmästare #quiz #shopping #rea #lager157 #kläder

Tjoho! Vinst!

Vinnande laget!

Jag var typ höggravid när vi vann med. Hade typ 6 veckor kvar. Minns att Max hade disco på insidan när bandet spelade på kvällen sen.

Martin och pokalen!

Natti natti!

Numer står den till allmän beskådan på Harrys i Jönköping!

3 tröjor till elliot

En av Martins nya tröjor!

Min nya stickade tröja!

Elliot lånade mina öronproppar idag! Haha!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards