Alla inlägg den 20 april 2023

Av Helena Häll - 20 april 2023 22:26

Idag har jag lyxat till det med en lyxshake från Max hamburgerrestaurang. Den var inte god. Sån besvikelse! Jag köpte det som en pepp till mig själv efter att ha vart på sjukhuset och klippt bort överflödig hud som kommit ut i min navel efter titthålsoperation. Gud va äcklig den beskrivningen lät nu. Men det var verkligen inte farligt och det tog knappt 5min! Men jag unnande mig en lyxshake ändå, men nä, vilken besvikelse! Jag får välja en annan smak nästa gång. Men jag har verkligen för mig att de var så goda sist jag åt en. Men nu var det verkligen inte alls samma sak!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har släktforskat lite efter barnen somnat. Och innan dess var Martins mamma här och hjälpte till lite iom att Martin jobbar kväll. Och nu ska jag själv sussa för dagen och drömma och godare lyxshakar framöver!

Dessutom i en pappmugg. Så olyxigt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards