Alla inlägg den 16 april 2023

Av Helena Häll - 16 april 2023 22:53

Idag är det bara två veckor kvar av april månad, sen är det redan maj! Vad sjutton hände där? Det känns ibland som veckorna går så långsamt och helgerna för fort! Och tiden bara springer iväg! Och det ända man är, det är att vara trött! Och värre nu med allergisäsongen. Ingen aning vad jag reagerar på med ögonen kliar och grusar sig. Som jag inte vart på dåligt humör ändå! Det har suttit i hela helgen! Tyvärr! Men idag på förmiddagen delade vi barnen, Martin och Max va och handlade och jag och Elliot gick en promenad! Givetvis ner till hissen (eftersom Elliot själv fick välja var vi skulle gå.) sedan har dagen mest handlat om att överleva, och det är ungefär vad jag kämpar med nu också. Har skrivit samma mening i fem minuter nu. Så nu ger jag upp. Godnatt!

Promenad!!

Det blåste kallt från vattnet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards