Alla inlägg den 22 oktober 2021

Av Helena Häll - 22 oktober 2021 21:06

Fredagkväll och jag är tröttare än tröttast och då har jag ändå varit hemma tre dagar denna veckan. Men vad hjälper det när jag har konstant värk i nacken och blir så trött av det! Men lite jobb klarade jag av idag, några timmar för att försöka, men vi får se hur jag mår nästa vecka. Men efter jobbet idag var vi och quizade och kom tvåa. Medan vi var och quizade så var mina föräldrar här och var lite barnvakt. Och givetvis så är barnen som små lamm när de är med någon annan och så fort de hade gått hem och vi skulle lägga dom, så stod Max här och vrålade som en besatt. Jahopp! Men nu sover de iallafall (och jag också snart).. men innan jag somnar ska jag njuta av den absoluta tystnaden!

Elliot råkade sätta sig i billådan (när jag var på jobbet) så skulle martin ta ett kort.. men han hann välta innan dess.. hahaha.. man ser bara den lilla armen sticka ut ur lådan. Och Max som bara står och tittar på! Haha! (För att förtydliga, han slog sig inte!)

Barnen är som två lamm med barnvakterna!

Myspys!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards