Alla inlägg den 5 oktober 2021

Av Helena Häll - 5 oktober 2021 21:11

Efter jobbet idag tog jag svängen förbi Martins syster och hälsade på dom och hämtade upp min egen familj där med. De hade nämligen haft lite fika med barnens gammelfarmor maggan (Martins farmor alltså) så Martin, hans farmor, pappa, syster, jag och fyra ungar härjade runt där en stund (eller Martins farmor härjade kanske inte så mycket.. men hon tittade på) sen åkte vi hemåt och panerade fisk och åt potatis, fisk och sås. Sen somnade jag när jag la Max idag igen men Martin väckte mig denna gången (jag något grinig ett tag efteråt..) men nu har jag duschat och ätit lite choklad så nu är på banan igen en stund till innan jag ska sova igen!

Elliot och Martin var i stadsparken medan jag var på jobbet och Max var på förskolan.

Martin i en gymnastikövning och hans farmor vid bordet.

Elliot kör runt Max i vagnen!

Vår panerade fisk med potatis, sås och sallad.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards