Alla inlägg den 3 oktober 2021

Av Helena Häll - 3 oktober 2021 21:09

Idag har vi utövat exorcism på vår två-åring.. eller nä, jag skoja. Vi duschade han bara. Han är inte så stort fan av detta. Ligist-lillebror badade så snällt och var asnöjd.. Max tjöt som en stucken gris trots att vi mutade han med banan. Ja inte samtidigt som han duschade då, utan efteråt. Men ren behöver han ju bli så då behöver man exorcist-duscha ibland.

Annars idag har även min ingifta morbror kommit till stan för att hämta upp mina mostrar och köra hem dom. Så då passade vi på att gå bort till mina föräldrar med barnen och hälsa på. Elliot och Olof blev bästisar direkt! Max han sprang mest runt över allt och ingenstans, men han klarade sig från att vurpa in i mamma o pappas dörrkarm som han gjorde sist iallaflall, men fem Mariekex senare så satt även han still en stund. Bingo!

Förmiddagens promenad.

Storsamling hos mamma och pappa.

Moster pia, Elliot och morbror Olof!

Elliot och Olof!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards