Alla inlägg den 2 oktober 2021

Av Helena Häll - 2 oktober 2021 23:34

Jaha, nu ligger jag här nyvaken igen, efter att ha somnat när jag nattade Max. Skit kul. Jag blev så ledsen på martin eftersom jag bett han väcka mig så jag med får njuta lite någon sort egentid på kvällarna. Han blev istället arg på mig (förmodligen för jag skällde på han, eller för dataspelet gick dåligt..) i vilket fall som helst så ville han inte varken prata eller förklara varför han inte väckte mig, så det var den kvällen det. Men tur att dagen innan både var produktiv och trevlig. Idag har jag nämligen möblerat om barnens rum och rensat ut massa av deras saker. Jag har även tagit bort en stor hylla som vi varit och slängt på sortergården. Så nu blev det riktigt fint där inne, är så nöjd!
Vi har även varit på Ica-maxi, vilket var trevligt i ungefär hälften av tiden sen bröt Max ihop och skrek över hela affären under en bra stund! Kul kille! Han får nog va hemma nästa gång!
Sen på eftermiddagen kom mina mostrar på besök, det var dagens trevligaste påhitt! De träffar jag inte så ofta så det är roligt när man äntligen kan ses igen! Och min äldsta moster hade inte träffat ligist-lillebror ens så de fick se både vår lägenhet och vår yngsta son (och äldsta med då!).
Sen har vi ätit hämtmat från chop chop till middag innan jag som sagt somnade vid barnens läggning och ja nä, det var ju ingen kväll att tala om då eftersom jag somnade.. och vaknade nyss.. får väl hoppas att jag kan somna om, annars får jag väl ha min kväll nu på natten..

Hyllan vi slängde på sortergården. Älskar vår nya bil som vi får plats med allt i!

Bill och bull på Ica-maxi (innan Max sammanbrott)

Mina mostrar på besök!

Vår nya ljuslykta vi fick av moster Pia!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards