Alla inlägg den 20 oktober 2021

Av Helena Häll - 20 oktober 2021 20:26

Dag 2 i sjukstugan och alla är mer eller mindre pigga här! Jag är väl fortfarande mest sjuk, och då är det inte förkylningen jag talar om för den har redan släppt, men är så sönderstressad på insidan att jag är helt spänd i nacke och rygg. Så jag får yrsel när jag är för snabb för mitt eget bästa. Men idag har jag legat på en värmekudde och knaprat lite Alvedon så nu känns det lite bättre. Men vardagens största bekymmer just nu är väl att barnen är i varsin fas där det ska skrikas och gråtas för allt. Helt galet vad mycket tårar det kan fällas för precis ingenting. Och Elliot har för andra dagen i rad hysteriskt skrikigt sig igenom precis hela middagen. Vi höll knappt på att få tyst på han.. men efter typ en halvtimme lugnade han väl någorlunda ner sig. Men det är så optimalt och känna sig stressfri med två tjutande ungar hemma när man är själv är hemma för att bli frisk! Bha! Men vissa stunder är ändå ganska trevliga, som när vi lekte tillsammans utan att någon av barnen bröt ihop. Vi lekte med bobbycaren och lära-gå-vagnen och allt var frid fröjd tills Elliot välte in i badrumsdörren.. sen var det samma visa igen, hysteriskt gråt i en halv evighet.. men jag får intala mig, det är bara en fas!

Elliot åker i lära-gå-vagnen

Det här var precis innan han välte.. eller rättare sagt han välte och glömde släppa vagnen när han välte..

Ute en sväng i ösregnet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards