Alla inlägg den 15 oktober 2021

Av Helena Häll - 15 oktober 2021 22:50

Idag efter jobbet stod det AW på schemat. Jag slog på stort och hoppade över quizet för att umgås med delar av mitt tjejgäng. (Quizgänget kan va av en annan orsak när jag kunde 6p frågan -hallå det var filmen Bridget Jones!). Men jag hade det trevligt i vilket fall ihop med Ida, Anna och Sandra! Vi var på sofiehof och åt deras after work mat. De fanns olika rätter att välja på, men vi tog varsin fish and chips med dricka till (i mitt fall röd vin) och njöt av sällskapet och mat o dryck! Lite lite mat i mitt tyckte (mest kanske för ja va svinhungrig för det va blodpudding på jobbet) men det kunde de ju inte vet på restaurangen. Tror förbenat normal människa hade det vart ordentligt med mat, men jag äter som en häst! Men vi köpte till lite snacks sen och lite mer dricka. Så efter tre glas vin, en portion mat, lite chips och mycket prat, så gick vi hemåt! Nöjd och glada och med en lång lista på aktiviteter vi vill göra tillsammans i tjejgänget! Härligt, vad roligt att se fram emot!

När vi kom idag så hade det blivit fel efternamn på bokningen så close enouge så fick vi leka kommisarie Wallander för en kväll!

Ida och jag

Sandra och Anna

Vår huvudrätt

Våra chips ur påsen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards