Alla inlägg den 4 oktober 2021

Av Helena Häll - 4 oktober 2021 20:55

Idag är det måndag, vilket betyder lång dag på jobbet! Men inte lika lång dag som brukligt. Jag slutade nämligen 16.30 idag och inte 18.00 Hurra! (Det har aldrig hänt innan!) fast det ska hända en gång i månaden! Jag tyckte det var riktigt lyxigt tills jag skulle åka hem och får sitta fast i bilkö för jag slutade, ja just det ja halv fem! Bah! Inte har jag fått någon kanelbulle heller! Men jag fick en chokladboll som vi köpte på Ica-maxi häromdagen! Men jag hann ändå hem till att få umgås lite med min familj, laga mat och äta ihop tillsammans! Ännu mera lyx! Förövrigt Idag när jag skulle åka hem fick jag ett meddelande från Martin som var lite roligt.. angående gårdagens inlägg om att vi utöver exorcism på Max så ville han inte byta blöja heller! Inte lätt att vara liten och ens favoritord är NEJ!

#kanelbullensdag #fickchokladbollistället #måndag #lyx #slutatidigt #fixarfrasse #nej #återvinningavblöjor #pseudotvillingar

Max ville hämta den gamla blöjan i papperskorgen igen! Hahaha! Jag skrattade gott i bilen (jag slapp ju ta fajten denna gången!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards